تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چه,رنگ,و,نوری,برای,اتاق,خواب,مناسب,است؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 284 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 13:17

اعتماد به نفس چگونه و چه زمانی شکل می گیرد (آنان که کودک یک ساله دارند مطالعه نمایند)

  • اعتماد به نفس چگونه و چه زمانی شکل می گیرد (آنان که کودک یک ساله دارند مطالعه نمایند)

    یکی از مهم ترین و فاجعه بارترین توصیه هایی که گاه به پدر و مادرهای جوان می شود، این است که کودک تان را زیاد در آغوش نگیرید چون “بغلی” می شود! این در حالی است که در سال اول زندگی، کودک هر چه بیشتر در آغوش گرفته شود، اعتماد به نفس او بیشتر تقویت می شود.

    پیرمردی 80 ساله را در نظر بگیرید که اعتماد به نفس کافی ندارد؛ روابط اجتماعی اش چندان قوی نیست و نگاه بدبینانه ای به دنیا دارد.

    بچه
    کودک

    پیرمرد قصه ما، البته بعد از رسیدن به دوران کهنسالی، چنین نشده است. تا جایی که به یاد می آورد، عنصر اعتماد در زندگی اش کم رنگ بوده است: اعتماد به محیط، اعتماد به آدم ها و حتی اعتماد به خودش.

    بچه
    کودک

    او ماه آینده وارد 81 سالگی خواهد شد ولی احتمالاً هیچگاه نخواهد فهمید که ریشه بحران اعتماد در او، به 80 سال قبل برمی گردد، زمانی که کمتر از یک سال داشت.

     ***
    اریک اریکسون، روان شناس بزرگ آلمانی نظریه ای دارد به نام “مراحل رشد هشت گانه اجتماعی”. او در این نظریه، زندگی انسان را به 8 قسمت تقسیم می کند:

    1 – از تولد تا یک سالگی
    2 – سال دوم و سوم زندگی
    3 – سال سوم تا ششم زندگی
    4 – سال ششم تا دوازدهم زندگی
    5 – سال دوازدهم تا سال بیستم زندگی
    6 – سال بیستم تا چهلم زندگی
    7 – سال چهلم تا شصت و پنجم زندگی
    8 – از شصت و پنج سالگی به بعد

    (سنین مطرح شده، تقریبی اند و این گونه نیست که مراحل هر سن، به طور مجزا از قبل و بعدش جدا شود. لذا می توان مثلا به جای 20 تا 40 از دوره جوانی و بزرگسالی و به جای 40 تا 65 از میانسالی استفاده کرد.)

    در هر کدام از این مراحل، اتفاقات خاصی می افتد که شخصیت اجتماعی فرد را شکل می دهند. مثلاً در 12 ماه اول زندگی، موضوع “اعتماد یا عدم اعتماد” در فرد، تعیین تکلیف می شود. اگر شرایط زندگی کودک در سال اول زندگی اش، مناسب باشد، او تا آخر عمر، فردی خواهد بود که دنیا را جایی مناسب برای زندگی و موفقیت می داند، می تواند روابط مبتنی بر اعتماد و هوشیاری با افراد برقرار کند و در نهایت، به خود اعتماد کند و همین اعتماد به نفس، زیرساخت توسعه فردی او در تمام زندگی اش خواهد بود.
    از همین روست که اریکسون سال نخست زندگی را مرحله “اعتماد در برابر عدم اعتماد” می نامد.

    بچه
    بچه داری

    نوزاد، از محیط امن و آرام رحم مادر وارد دنیای پرهیاهوی انسان ها می شود. بنابر این در سال نخست زندگی اش، در حال سنجش محیط جدید است که آیا می توان در این محیط به خوبی زندگی کرد؟ (درست مانند کسی که وارد شهر جدیدی شده و در اوایل کار، در حال سنجش شهر و مردمانش هست).
    هر چیزی که آرامش و امنیت کودک را در سال اول زندگی اش به خطر بیندازد، یک ضربه به نرم افزار اعتماد او می زند. فریادی که بر سر او کشیده می شود، دعوایی که پدر و مادر در حضور او می کنند، گرسنگی و تشنگی کودک، دمای نامناسب اتاقی که کودک در آن زندگی می کند، دردهایی که کودک می کشد (به هر علتی مانند بیماری، سوختگی، شکستگی، عرق سوز شدن پا)، بی اعتنایی اطرافیان به کودک و … همه و همه دست به دست هم می دهند تا عنصر اعتماد در کودک تضعیف شود.

    از این روست که توصیه می شود به ویژه در سال نخست زندگی کودک، امنیت و آرامش محیط زندگی او با وسواس ویژه ای تأمین شود تا کودک هیچ درد و استرسی را تجربه نکند. حتی گفته می شود که ای کاش ممکن بود واکسن هم تزریق نشود تا کودک درد آمپول را نکشد ولی چون بحث سلامت کودک به طور جدی مطرح است، تزریق واکسن را به عنوان یک استثنا برای تحمیل درد به کودک می پذیریم.

    کودک
    بچه داری

    یکی از مهم ترین و فاجعه بارترین توصیه هایی که گاه به پدر و مادرهای جوان می شود، این است که کودک تان را زیاد در آغوش نگیرید چون “بغلی” می شود و مجبور خواهید شد مدام او را در بغل بگیرید.
    این در حالی است که در سال اول زندگی، کودک هر چه بیشتر توسط پدر و مادرش در آغوش گرفته شود، اعتماد به نفس او بیشتر تقویت می شود. کودک در ارزیابی محیط جدید زندگی اش، هر اندازه احساس کند به اطرافیانش نزدیک است و حمایت و تأیید آنها را دارد، آرامش و اعتماد غنی تری به دست خواهد آورد. حتی مشاوران خبره به پدر و مادرها توصیه می کنند که تا حد امکان، حائل لباس را نیز بین خود و نوزاد حذف کنند و تماس پوست به پوست با او برقرار کنند.

    بچه
    نوزاد

    بنابر این کودک زیر یک سال را اصطلاحاً خیلی تحویل بگیرید، مدام او را بغل کنید، با او صحبت کنید، لبخند بزنید، مراقب سلامتی اش باشید، حواس تان به نیازهای غذایی اش باشد، نگذارید از خیس بودن پوشک عذاب بکشد و دچار التهاب پوستی شود، پیرامون او دعوا و جنجال نباشد، به او نهیب نزنید، با او بازی کنید و … .

    بدانید که اعتماد یا عدم اعتماد در انسان، در همان 12 ماه نخست زندگی اش تعیین تکلیف می شود و این، اطرافیان کودک هستند که نقش اصلی را در شکل گیری یا انهدام اعتماد او ایفا می کنند.

    بچه
    کودک

    اگر خانواده پیرمرد قصه ما در 80 سال پیش، رفتار مهربانانه تری با او داشتند، او یک عمر در بحران بی اعتمادی سر نمی کرد.منبع:عصر ایران. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : اعتماد,به,نفس,چگونه,و,چه,زمانی,شکل,می,گیرد,(آنان,که,کودک,یک,ساله,دارند,مطالعه,نمایند),بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:27

خاصیت انجیر تازه و انجیر خشک

  • خاصیت انجیر تازه و انجیر خشک

    انجیر یکی از میوه های خوشمزه و پرخاصیت است که هم میتوان از شکل خشک شده آن استفاده کرد و هم از برگ های آن. در این مطلب با جزیئات کامل به تمام خواص انجیر و برگ انجیر اشاره می کنیم.

    مزایای انجیر عبارتند از مصرف میوه برای درمان مشکلات جنسی، رفع یبوست، سو هاضمه، هموروئید، دیابت، سرفه، برونشیت و آسم. به علاوه انجیر یک روش سریع و سالم برای افزایش وزن بعد از بهبود یک بیماری سخت است.

    درخت انجیر از خانواده شاه توت محسوب می شود که معمولا در آسیا می روید. انجیر خشک تقریبا هر زمانی از سال و در هر جایی در دسترس شما می باشد.

    انجیر خشک
    انجیر

    موارد مصرف انجیر

    انجیر میوه شیرین و نرمی است که خمیر آن معمولا جایگزین شکر می شود. شربت انجیر نیز به عنوان یک جایگزین سالم تر به جای شربت ذرت و نیشکر مورد استفاده قرار می گیرد. انجیرهای پردازش شده نیز برای درست کردن پودینگ و انواع کیک، مربا، ژله و دسرهای مختلف استفاده می شود. میوه انجیر به عنوان یک میان وعده سالم در نظر گرفته می شود.

    انجیر
    انجیر خشک

    خواص انجیر

    خواص انجیر مربوط می شود به مواد معدنی، ویتامین ها و فیبر موجود در این میوه است. انجیر حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است، از جمله ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم و کلرین.

    انجیر دارای مزیت های فوق العاده زیادی است که در ادامه با جزئیات بیشتر به آنها اشاره می کنیم.

    انجیر خواص
    انجیر

    پیشگیری از یبوست

    هر سه عدد انجیر حاوی 5 گرم فیبر است. وجود فیبر زیاد در انجیر به عملکرد سالم و منظم روده کمک کرده و از یبوست پیشگیری می کند. فیبر به افزایش حجم و حرکات روده کمک می کند، بنابراین نه تنها از بروز یبوست پیشگیری می کند، بلکه در رفع اسهال و حرکات نامنظم و ناسالم روده هم موثر است.

    انجیر

    کاهش وزن

    فیبر موجود در انجیر به کاهش وزن کمک کرده و اغلب مصرف آن به افراد چاق توصیه می شود. با این حال کالری بالای این میوه می تواند باعث افزایش وزن شود، به ویژه زمانی که با شیر مصرف می شود. خوردن مقدار کمی انجیر برای دریافت مواد مغذی ضروری کافیست و پرخوری انجیر توصیه نمی شود.

    انجیر خواص
    انجیر

    کاهش سطح کلسترول

    انجیر حاوی پکتین pectin است. پکتین یک فیبر محلول در آب است. زمانی که انجیر در سیستم گوارشی حرکت می کند، کلسترول اضافه را با خود به سمت سیستم دفع کننده بدن می برد. به علاوه پکتین به عنوان یک فیبر قابل حل حرکات سالم روده را تحریک می کند. پکتین دارای خاصیت ملین است. مصرف مقدار زیاد فیبر به سلامت کلی بدن کمک کرده و از بروز انواع مشکلات شکمی از جمله سرطان روده پیشگیری می کند.

    انجیر
    انجیر خشک

    پیشگیری از بیماری قلبی

    انجیر خشک شده حاوی فنول، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است.این اسیدهای چرب خطر بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهند. به علاوه برگ های انجیر تاثیر مهار کنندگی بر روی تری گلیسرید دارد و میزان تری گلیسرید را کاهش می دهد. تری گلیسرید یک عامل مهم دیگر در بروز بیماری های قلبی است.

    انجیر خشک
    انجیر

    درمان سرطان روده

    وجود فیبر حذف رادیکال های آزاد و دیگر عوامل بروز سرطان را تحریک می کند، به ویژه در روده بزرگ، چرا که حرکت سالم روده را افزایش می دهد.

    پیشگیری از سرطان پستان

    فیبر موجود در انجیر به پیشگیری از سرطان سینه کمک می کند. بعد از دوره یائسگی تعادل هورمونی زنان دچار اختلال می شود. تمام بخش های سیستم بدن طوری با هم در ارتباط هستند که این اختلال هورمونی بر روی سیستم ایمنی تاثیر می گذارد و در نتیجه بر روی توانایی آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد تاثیر می گذارد. رادیکال های آزاد اولین عوامل بروز سرطان هستند، بنابراین انجیر با ارائه فیبر به بدن حالت دفاعی در مقابل رادیکال های آزاد ارائه می دهد.

    کنترل دیابت

    سازمان دیابت امریکا انجیر را به عنوان یک میوه سرشار از فیبر راهی برای درمان و کنترل دیابت معرفی می کند. برگ های انجیر میزان تزریق انسولین مورد نیاز برای بیماران دیابتی را کاهش می دهند. برگ های انجیر سرشار از پتاسیم هستند که میزان قند جذب شده توسط بدن را بعد از هر وعده غذایی تنظیم می کند.با پتاسیم در مقدار زیاد، بالا رفتن یا پایین آمد قند خون کمتر اتفاق می افتد، بنابراین انجیر به دیابتی ها کمک می کند زندگی طبیعی داشته باشند.

    پیشگیری از فشار خون

    افراد معمولا سدیم را به شکل نمک مصرف می کنند، اما پتاسیم پایین و سدیم بالا در بدن منجر به بروز فشار خون می شود. انجیر سرشار از پتاسیم است و سطح سدیم کمی دارد، بنابراین یک دفاع فوق العاده در مقابل تاثیرات فشار خون محسوب می شود. این ویژگی انجیر باعث شده این میوه به راحتی قابل مصرف باشد، به علاوه به آرامش عصب ها کمک می کند.

    درمان برونشیت bronchitis

    مواد شیمیایی طبیعی موجود در برگ های انجیر آن ها را یکی از موثرترین ترکیبات برای چای می کند. چای برگ انجیر برای درمان بسیاری از مشکلات تنفسی از جمله برونشیت bronchitis تجویز می شود و همچنین برای پیشگیری و کاهش علائم آسم استفاده می شود.

    درمان بیماری های مقاربتی

    در طب سنتی شبه قاره هند و مناطق دیگر دنیا انجیر به عنوان تسکینی برای بیماری های مقاربتی استفاده می شود.مصرف خوراکی یا موضعی انجیر به تسکین بیماری های مقاربتی کمک می کند، اما برای اثبات آن به تحقیقات بیشتری احتیاج است.

    بهبود اختلال در عملکرد جنسی

    سال ها انجیر به عنوان درمانی برای کاهش و بهبود اختلالات جنسی استفاده شده، اختلالاتی مانند عدم تمایل جنسی، مقاومت در برابر فعالیت جنسی یا اختلال در نعوظ. به همین دلیل انجیر به عنوان یک مکمل قوی بارداری یا جنسی در نظر گرفته می شود. موفقیت انجیر به عنوان یک تقویت کننده قوای جنسی مورد سوال است، اما مقدار زیاد ویتامین و مواد معدنی موجود در انجیر به بهبود انرژی کمک می کند. برای بهبود انرژی و قوای جنسی 2 تا 3 عدد انجیر را در طول شب در داخل شیر قرار دهید و صبح روز بعد آنها را بخورید.

    تقویت استخوان ها

    انجیر سرشار از کلسیم است که یکی از مهم ترین عوامل برای تقویت استخوان ها محسوب می شود. به علاوه وجود فسفر زیاد در انجیر به شکل گیری استخوان ها کمک می کند و در صورت بروز هر گونه آسیب استخوانی در رشد و ترمیم سریعتر استخوان موثر است.

    پیشگیری از دفع کلسیم از طریق ادرار

    افرادی که سدیم زیادی در رژیم غذایی خود مصرف می کنند، ممکن است کلسیم زیادی را از طریق ادرار از دست بدهند. پتاسیم بالای موجود در انجیر از بروز این شرایط پیشگیری کرده و میزان دفع کلسیم را تنظیم می کند. انجیر می تواند میزان کلسیم دفع شده را به حداقل برساند، در حالیکه اسید اوریک و سایر سموم مضر را از بدن دفع می کند.

    پیشگیری از دژنراسیون ماکولا Macular Degeneration

    علت اصلی نابینایی در سالمندان دژنراسیون ماکولاست. میوه هایی مانند انجیر برای پیشگیری از علائم آن با بالا رفتن سن بسیار موثر هستند.

    بهبود گلو درد

    حالت چسبندگی و لعاب انجیر به بهبود گلو درد کمک می کند. خاصیت تسکین دهندگی این میوه ها و آب طبیعی آنها به بهبود درد و کاهش فشار وارد شده به تارهای صوتی کمک می کند.

    خواص انجیر
    انجیر

    احتیاط در مصرف انجیر

    خوردن مقدار زیاد انجیر منجر به اسهال می شود. به علاوه انجیر خشک حاوی مقدار زیادی قند است که به طور بالقوه منجر به پوسیدگی دندان ها می شود. به علاوه برخی افراد به انجیر و مواد شیمیایی موجود در آن حساسیت دارند و واکنش حساسیتی که به این میوه نشان می دهند ممکن است خفیف یا شدید باشد. بنابراین قبل از هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود ابتدا با پزشک مشورت کنید.

    و کلام آخر اینکه طی چند هفته بعد از یک جراحی بهتر است انجیر زیاد مصرف نکنید، چرا که این میوه در افراد حساس ممکن است منجر به خونریزی شود. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خاصیت,انجیر,تازه,و,انجیر,خشک,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 313 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:20

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:07

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 22:58

دانلود بازی Anamorphine برای کامپیوتر + نسخه کم حجم FitGirl Repack

  • دانلود بازی Anamorphine برای کامپیوتر + نسخه کم حجم FitGirl Repack

    بازی Anamorphine را می توان اثری سورئال و ماجراجویانه از احساساتی دانست که با رندرهای کامپیوتری جان گرفته اند. شما باید گذشته را کاوش کرده و معماهای حال را حل کنید. به دنیای درون خیالات مردی سفر کنید که ذهن آن در حال انکار است. ضمیر ناخودآگاه وی، او را وادار به مقابله با گذشته اش کرده است. گذشته ای که در آن زنی جوان که همسرش است، حضور همیشگی دارد. شما می توانید دانلود بازی Anamorphine را به صورت استاندارد یا به صورت واقعیت مجازی (VR) تجربه نمایید.

    داستان این بازی در مورد مردی است که در رویا‌ها و خاطرات معشوقه خود سفر خود را آغاز می‌کند و هدایت آنها را در دست می‌گیرد. دنیای این بازی در محیطی هنری و خاص اتفاق می‌افتد که در دیدگاه‌ها و قالب‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. در مجموع می‌توان محتوای این بازی را ادبی و هنری دانست از آنجا که گل‌ها را در حین اجرای کنسرت خواهید دید که اتمسفر ویژه‌ای را ضمیمه این بازی می‌کند، در حالی که در سوی دیگر دروغ‌های شخصیت این بازی را در قالب شهری می‌بینیم که ورودی این شهر بر اثر دروغ‌های او، در جلوی چشمان‌اش تکه تکه می‌شود.

    Anamorphine PC-CODEX + FitGirl Repack

    دانلود-بازی-Anamorphine

    دانلود بازی Anamorphine در رابطه با یک سفر منحصر به فرد است. در این بازی شما شاهد درگیری و نبرد‌ها نخواهید بود. حال و هوای غمگین این اثر شما را در نقش مردی رها می‌کند که معشوقه خود را از دست داده است و با ادامه دادن بازی تکه‌های این داستان را جمع‌آوری می‌کنید. بازی Anamorphine را می‌توان یک اثر شبیه ساز راه رفتن با حال و هوای ماجراجویی دانست که با تغییر مداوم دنیای فانتزی جلوه‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

    ویژگی‌های کلیدی دانلود بازی Anamorphine:

    • داستانی غنی با المان‌های اکتشاف محور که داستان یک رابطه را نشان می‌دهد.
    • محیط فانتزی عاری از هر گونه گفتار یا نوشتار، که احساسات عمیق شخصیت این بازی را به نحوی دیگر به شما انتقال می‌دهد.
    • گیم‌پلی‌ای بدون نبرد و درگیری که به کاربر اجازه می‌دهد با کشف کردن راز‌ها، تجربه احساسی از این بازی داشته باشند.

    منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

    • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Anamorphine-CODEX ساخته شده است.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۷٫۲گیگابایت به شروع از ۱٫۹گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۲ الی ۳دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی ۱۰گیگابایت است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Explore the past as you resolve the present in Anamorphine, a surreal adventure of rendered emotions. Tyler, a young man in post-traumatic denial, revisits a succession of milestones that define his relationship with his wife Elena, who falls victim to an accident that robs her of her livelihood and emotional outlet. Tyler’s mental turmoil warps his past as he struggles to come to terms with his guilt and inability to help Elena when she quietly slips into depression.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7
    Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
    Memory: 6 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 2GB Memory
    DirectX: Version 11
    Storage: 10375 MB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Anamorphine,برای,کامپیوتر,نسخه,کم,حجم,FitGirl,Repack, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 290 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:42

دانلود بازی تطبیق ساز Fruit Land v1.192.0 – اندروید

  • دانلود بازی تطبیق ساز Fruit Land v1.192.0 – اندروید

    بازی Fruit Land یا سرزمین میوه ها توسط استودیو بازی سازی Pacific Enterprises در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با یک میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. این بازی دارای بیش از ۱۵۰۰ چالش مختلف و سخت می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در مراحل مختلف بازی از بوستر ها و یا آیتم های گوناگون می توانید برای سرعت بخشیدن به روند بازی و کسب امتیاز های بیشتر استفاده کنید.

    گیم پلی بازی در حال و هوای بازی های تطبیق ساز سه تایی مانند سری بازی های معروف Candy Crush Saga می باشد. این بازی دارای گرافیکی بالا و سه بعدی همراه با محیطی شاد و رنگارنگ می باشد که لذت بازی کردن را برای بازی باز ها دو برابر کرده است. بازی دارای بخش های متنوع و فرعی می باشد که می توانید در کنار مراحل اصلی بازی، مشغول امتیاز جمع کردن در این مراحل شوید. شما می توانید با کسب امتیازات متوالی و در یک حرکت فوق العاده امتیازات بالایی را کسب کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

    Fruit Land v1.192.0 Apk + Mod

    بازی-Fruit-Land-اندروید

    Match juicy lines of 3 fruit to solve 1500+ challenging levels in this delicious puzzle adventure. Download Fruit Land now! Dip your fingers into the best juicy fruit mania game ever. Challenge and compete with your friends inside the game and get rewarded! You are not going to put it down once you have started! Take yourself on a wild jouey and experience the match3 adventure with fruit mania in kingdoms of orange, lemon, cherry and other delicious fruit. Never ending game and never ending fun with daily bonus every day!

    Features:
    -Well-known match3 gameplay with a twist
    -Cute and juicy design
    -Compete with your friends
    -Delicious kingdoms
    -Dozens of boosters
    -۱۵۰۰+ difficulty levels – each one is unique

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,تطبیق,ساز,Fruit,Land,v1,192,0,,اندروید, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:39

تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

  • تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    جدیدترین تصاویرو اخبار بازیگران و هنرمندان را در ادامه این مطلب از ایران ناز میتوانید مشاهده کنید.در روزهای گذاشته بازیگران و دیگر چهره های معروف این عکس هارا در اینستاگرام ، توئیتر و … منتشر کردند.

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    احمد ایران دوست :

    تشکر از پرسنل محترم راهنمایی و رانندگی فرودگاه امام تو این گرما بابا ایول دارین …

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    الهام پاوه نژاد :

    هی تلاش می‌کنیم انرژی مثبت باشیم… هی سعی می‌کنیم تلخ نگیم! هیچ کس نمی‌خواد توضیح بده چه خبره؟!!!!! والا جون به سر شدیم از اضطراب!

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    آناهیتا همتی :

    …. از اینکه فرزندی رو با #آینده_نامعلوم به دنیا نیاوردم شاکرم…من که کودکی و نوجوانی و جوانی ام تباه شد… #ایران #کشور #مرد_سالار #زن_ستیز پی نوشت: در ایران زنان فقط هنگام رای گیری، مرئی میشوند… در بقیه ایام کاملا نامرئی اند.

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    بهاره افشاری :

    آدم دلش به همراهى رفقاش گرمه ،اینکه رفاقته ١٢ ساله باشه مثل من و امیر حسین آرمان نازنین یا یه ساله باشه مثل على شمس نویسنده قشنگ سریک فرقى نداره مهم عمقشه که حالتو خوب میکنه که یادت میندازه حواسشون بهت هست تا تو بهترین کارت رو انجام بدى. رفاقت به حرف نیست به عمل و صداقت و احترامه متقابله. ممنون که همراهم بودید در اولین اکران شهرستان هاى سریک در بابل. عکس:حسن آقا هندى نازنین

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    پانته آ بهرام

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    حدیثه تهرانی :

    تمام سفر نیمی از من نبود ، کم داشتمت همسفر همیشگیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    حسین حاجی بابایی :

    تبریک به خانم #مارال_فرجاد عزیز..برای جایزه بهترین بازیگر مکمل زن در جشنواره عشق آمریکا برای فیلم جاودانگی…(نمایی از #کنسرت #سالار_عقیلی #مهیار_علیزاده )

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    خاطره اسدی :

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیاشعه کوچیک و سردرگم آفتاب که از لای ابرها بیرون می آد رو دوست دارمیه جور امیدِضعیفِ اما هست

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    دنیا مدنی :

    inside out

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رامبد جوان :

    سلام رفقا. ساره رشیدى و آیت بى غم و محمد جواد رضایى و امیرحسین قیاسى بچه هاى گروه من هستن لطفا و اساسى حمایتشون کنین. البته همه ى بچه ها رو حمایت کنین که همشون بچه هاى خندوانه هستن. حمایتتون انگیزه و قدرت زیادى بهشون مى ده.

    اولین عکس هومن سیدی در «طلا» با بازی نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رز رضوی :

    یک ظهر دلنشینتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی####دوستان عزیز این دختر خانم کوچولو خوشگل بانمک که تو بغل منه دختر دوستم مریم متقیان

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    روناک یونسی :

    اگر شروع به قضاوت کردن در مورد مردم بکنی، وقت پیدا نمی کنی که آنها را دوست داشته باشی. مادر ترزا

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رویا میرعلمی :

    با تشکر از مرکز تالگوی پاریس…آرزو‌نکن کاش شرایط ساده تر بود آرزو‌کن تو قوی تر باشی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    سارا روستاپور :

    پوشک بسته اى…..؟؟؟؟قوطى شیر …..؟؟؟بخند دخترم که به خنده تودلشادیم…

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    ساره بیات :

    ممنونم از زحمات #هادی_ساعی عزیزتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    سید علی صالحی :

    چهل روز گذشت و همچنان باور ندارم رفتنت را ، باجناق ، رفیق دوست داشتنی ، هر وقت میومدم زیارت بهم میگفتی عکس بگیر ، بزارم اینستام ، امشب به نیابت زیارت کردم و برات دو رکعت نماز خوندم ، روحت شاد رفیق

    شاهرخ استخری

    ٩ روز دیگه میام پیشت قندِبابا

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    شبنم قلی خانی :

    #ایسنا #ازدواج_کودکان #ازدواج_کودکان_را_متوقف_کنید

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    شهره لرستانی :

    فکر کنم وقتشه بعضی ها به اشتباه خودشون اعتراف کنن و استعفا بدن

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    لیلا بلوکات :

    سید جان جواد رضویان نازنین مرد بزرگ و مهربان …میلادت فرخنده تمام آرزوهای خوب برای شماتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    لیندا کیانی :

    پشت صحنه ى آخرین روزهاى یک سینمایى پُر از دل…

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    مجید واشقانی :

    از ده هزار تومان هم گذشتتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    محسن چاوشی :

    کِی بفریبد شها دولت فانی مراتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیبا هادی جانِ حسینی دوست و رفیق «همراه» و «جسور» م. @hadi776 در نهایت تشکر میکنم از همه شماها برای این همه لطف و محبتتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    محمدرضا غفاری :

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    مهدی طارمی :

    Great Nightتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    نیوشا ضیغمی :

    مسئولین عزیز …میشه لطف بفرمایید این حباب رو تا از این بزرگتر نشده بترکونیدش …میترسیم به جایی برسه که صدای ترکیدنش گوش همگی مون رو کر کنهتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    هستی مهدوی :

    چِهل و پنج کیلومتر تا شهرم …بعد از بیست و چندی سال…پ.ن #رولَ_جان سِکو ای تابلو چه بلنَ !

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    یعقوب کریمی :

    دوست دارم عشقتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : تصاویر,جدید,بازیگران,و,هنرمندان,در,فضای,مجازی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 437 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:15

قتل صدها کودک با همکاری پزشکان برای خشنودی شیطان (عکس 16+)

  • قتل صدها کودک با همکاری پزشکان برای خشنودی شیطان (عکس 16+)

    اعترافات هولناک یک مرد مردم را شوکه کرد ! این مرد با ماسکی بر صورتش به راحتی به قتل بیش از سیصد کودک و نوجوان با همکاری پزشکان و پرستارهای بیمارستان , و برای خشنودی شیطان اعتراف کرد ! مردی در غنا اعتراف کرده است که با اجرای آیین‌های شیطانی، 675 کودک را با سفارش پزشکان و پرستاران شیطان پرست ذبح کرده است.

    قتل صدها کودک با همکاری پزشکان برای خشنودی شیطان (عکس 16+)

    این کشیش که با ماسک صورت و به طور ناشناس در مصاحبه‌ای تلویزیونی از ماموریتش برای شیطان Evil می‌گفت، جزئیات هولناک قتل‌ها را فاش کرد و گفت که 17 سال از عمرش را با شیطان زندگی کرده است.

    او اعتراف کرد که طی این سال‌ها 675 نفر را با سفارش پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها قربانی شیطان کرده است. اما مصاحبه کننده از او هیچ سوالی در مورد هرگونه مداخله پلیس در پرونده نپرسید و مشخص نشد که این قتل‌های آیینی دقیقا کجا و در چه بازه زمانی انجام شده است.

    کشیش که دور و بر 30 سال دارد باور داشته که هنگام به دنیا آمدن با ارواح خبیثه متولد شده و بیش از 650 روح شیطانی او را در بر گرفته بودند که به اعتقادش نیاز داشته تا این افراد را قربانی کند و نیرویش را دوباره به دست بیاورد. او می‌گوید قلمرو شیطان را بعد از ماموریتش ترک کرده است.در غنا اینگونه کشیش‌های قلابی که با استفاده از آیین‌های سیاه طرفدارانشان را فریب می‌دهند شیوع زیادی پیدا کرده‌ است.

    قتل صدها کودک با همکاری پزشکان برای خشنودی شیطان (عکس 16+)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : قتل,صدها,کودک,با,همکاری,پزشکان,برای,خشنودی,شیطان,(عکس,16,), نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 271 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 1:50

گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

  • گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    هفدهمین دوره جام ملت هاي آسیا امسال برگزار میشود، در این تورنمنت بزرگ آسیایی که از دی ماه امسال یعنی سال 1397 شروع می‌شود ایران نیز به مانند همیشه حضور دارد و یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی محسوب می‌شود. امسال تیم هاي بیشتری نسبت به تورنمنت هاي گذشته وجود دارند، تیم هایي همانند عربستان، ژاپن واسترالیا از رقبای بزرگ آسیایی برای تیم ملی محسوب می‌شوند.

    انتخاب میزبان جام ملت های آسیا

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    در تاریخ 12 مارس 2013 کمیته مسابقات کنفدراسیون رسما تایید کرد که 11 کشور برای میزبانی این رقابت‌ ها ابراز تمایل کرده‌ اند: ایران، عمان، عربستان سعودی، تایلند ،لبنان، چین، بحرین، مالزی، میانمار و کشور امارات. فدراسیون فوتبال آسیا 18 ماه اسفند 1393 پس از بررسی امکانات ورزشی کشور های ایران وامارات متحده عربی، کشور کشور امارات را بعنوان میزبان این دوره از بازیها معرفی نمود.

    نحوه امتیازدهی در مسابقات جام ملت های آسیا

    در صورتی که براساس امتیازهای کسب شده در هر بازی «برد 3 امتیاز، تساوی 1 امتیاز و باخت 0 امتیاز» دو تیم در 1 گروه امتیاز مساوی داشته باشند به ترتیب ضوابط زیر تصمیم‌ گیری خواهند شد اگر 2 تیم که در تمامی معیار های بالا برابر باشند و در آخرین مسابقه مرحلۀ گروهی درمقابل یک دیگر قرار گرفتند، ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده می باشد.

    = امتیازات بدست آمده در بازی‌هاي دوجانبه تیم ها

    = تفاضل گل در مسابقات دوجانبه

    = تعداد گل زده در مسابقات دوجانبه

    = تفاضل گل در همه ی مسابقات گروهی

    = تعداد گل‌هاي زده در همه ی مسابقات گروهی

    = امتیاز انضباطی: کارت زرد = 1 امتیاز منفی، کارت قرمز غیر مستقیم = 3 امتیاز منفی

    = کارت قرمز مستقیم = 3 امتیاز منفی، کارت زرد و پس ازآن کارت قرمز مستقیم = 4 امتیاز منفی

    = قرعه کشی توسط کمیته برگزاری مسابقات

    و اما: بررسی مسیر ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

    پس از انجام قرعه کشی رقابت های جام ملت هاي آسیا 2019 در امارات، بیش از تعیین هم گروهی ها، مسیر تیم ملی فوتبال کشورمان تافینال این رقابت ها مشخص شد. به گزارش پارس ناز، هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا از 5 ژانویه 2019 «15 دی ماه» و با دیدار تیم هاي امارات وبحرین آغاز خواهد شد که تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها با تیم هاي عراق، ویتنام و یمن در گروه D بازی ها قرار گرفت.

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    البته با 24 تیمی شدن جام ملت هاي آسیا برای نخستین بار و راهیابی تیم هاي درجه 3 و حتی 4 قاره کهن به هفدهمین دوره این رقابت ها، مرحله گروهی برای تیم ملی فوتبال ایران بعنوان پرقدرت ترین تیم آسیایی حال حاضر چندان هم مورد توجه وبا اهمیت نبود. بلکه بیشتر از تعیین همگروه هاي ایران، این مسیر راهیابی تا دیدار نهایی بازی ها بود که مورد توجه قرار داشت. مسیری که با کمترین چالش ممکن برای قهرمانی، هموارتر از همیشه است.

    در دور گروهی ایران باید هرطور شده اجازه ندهد تیمی سرگروهی اش رابه خطر بیاندازد چرا که درغیر این صورت بازی هاي حذفی ایران بسیار سخت تر از حالت سرگروهی خواهد بود. اما اگر شاگردان کی روش بتوانند همانطور که از آن ها انتظار می‌رود عمل کنند و بعنوان تیم نخست راهی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات شوند تا نیمه نهایی در مقابل حریف سرشناس وبزرگی قرار نخواهند گرفت.

    ایران اگر بتواند در پایان مرحله گروهی صدرنشین گروه D باشد، باید به مصاف تیم سوم یکی از گروه هاي B، E و F برود. سخت ترین حریف ممکن در این حالت میتواند تیم ملی سوریه ویا عمان باشد، درحالی که اردن، لبنان، کره شمالی و ترکمنستان که همگی تیم هاي سطح پایینی محسوب می‌شوند هم می‌توانند حریف احتمالی ایران در نخستین دور حذفی جام ملت هاي آسیای 2019 شوند.

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    مسیر تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی هم چندان سخت نیست. درواقع قرار گرفتن درگروه D بازی ها بزرگ ترین شانس را در اختیارملی پوشان کشورمان گذاشته که وادار نباشند برای راهیابی به جمع 4 تیم برتر رقابت ها، حریف پرقدرتی را پیش روی خود ببینند. تایلند، بحرین یا چین می‌توانند حریف ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی باشد وعبور از این مرحله ساده هم کار چندان سختی بنظر نمیرسد.

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    کار برای تیم ملی ایران تازه از مرحله نیمه نهایی آغاز خواهد شد. جاییکه به احتمال زیاد باید به مصاف یکی از 2 تیم ژاپن و استرالیا برود. تیم هایي که هر کدام به اندازه ملی پوشان کشورمان قدرتمندهستند وبه همراه ایراناز شانس یکسانی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    در واقع عبور از نیمه نهایی برای شاگردان کی روش، دشوارترین پیچ جاده قهرمانی است و درصورتی که به سلامت از این مرحله هم عبور کند، فینال جام ملتهای آسیای 2019 میتواند مصاف ایران با یکی از 3 قدرت دیگر آسیایی یعنی کره جنوبی، امارات میزبان وعربستان سعودی باشد. تیم هاي پرقدرتی که البته شکست دادنشان به اندازه پیروز شدن براسترالیا و ژاپن سخت نخواهد بود.

    شاگردان کی روش پس از آشنایی بامسیر قهرمانی در جام ملت هاي آسیا وپشت سر گذاشتن جام جهانی در روسیه، 6 ماه فرصت خواهند داشت تا خودرا برای پایان دادن به طلسم 43 ساله قهرمانی در آسیا آماده کنند.

    امید است فدراسیون فوتبال از الان با اتخاذ تصمیمات درست و انجام تدابیر لازم، شرایط دستیابی به چهارمین قهرمانی آسیایی ایران را فراهم سازد تا پس از کسب رتبه اولی در رنکینگ آسیایی آن هم به مدت 4 سال، جام قهرمانی آسیا به تهران برگردد.

    و در ادامه: گروه بندی جام ملت های 2019 آسیا، تقابل مجدد ایران با عراق

    مراسم قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های جام ملت‌ هاي آسیا 2019 در امارات برگزار شد. قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌ هاي جام ملت‌ هاي آسیا 2019 امارات از ساعت 20 به وقت ایران دردبی امارات آغاز شد.برای نخستین بار در این رقابتها 24 تیم حاضر هستند و در شش گروه چهار تیمی به رقابت باهم خواهند پرداخت.

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان جزو میهمانان ویژه خواهد بودو همچنین سرور جباروف هافبک ازبکستانی استقلال ایران که پیش از این مرد سال آسیا شده است دیگرمیهمان این مراسم خواهد بود. درپایان مراسم قرعه کشی تیم ملی فوتبال کشورمان باتیم هاي عراق، ویتنام ویمن هم گروه شد. قرعه کشی به شرح زیر است

    = گروه A: امارات، تایلند، هند، بحرین

    = گروه B: استرالیا، سوریه، فلسطین، اردن

    = گروه C: کره جنوبی، چین، قرقیزستان، فیلیپین

    = گروه D: ایران، عراق، ویتنام، یمن

    = گروه E: عربستان، قطر،لبنان، کره شمالی

    = گروه F: ژاپن، ازبکستان، عمان، ترکمنستان

    و در آخر نیز: زمان و مکان بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا

    گروه بندی و زمان بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

    ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی میزبان نخستین دیدار ایران درجام ملتهای آسیا خواهد بود. جام ملت هاي آسیا 2019 امارات دومین رویداد بسیارمهم فوتبالی سال جاری ایران است وتیم ملی در این رقابت ها با تیم هاي یمن، ویتنام و عراق هم گروه خواهد بود. زمان ومکان برگزاری دیدارها اعلام شده است. براساس برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان ومکان بازیهای تیم ملی ایران درجام ملتهای آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود

    = ایران – یمن، 17 دی، ساعت 20:30، ورزشگاه محمد بن زاید، ابوظبی

    = ایران – ویتنام، 22 دی، ساعت 15:30، ورزشگاه النهیان، ابوظبی

    = ایران – عراق، 26 دی، ساعت 20:30، ورزشگاه المکتوم، شهر دبی

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : گروه,بندی,و,زمان,بازی,های,ایران,در,جام,ملت,های,آسیا,2019, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 268 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:58

فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

  • فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    در آلبوم تصاویر امروز فتوشات هاي زیبا و بی نظیری را از مشهور ترین سلبریتی هاي ایرانی به اشتراک می‌گذاریم، عکس هاي امروزمان از لنز دوربین خانم مریم رضوی و آقای آرمین احمری، دو عکاس بزرگ و به نام امسال گذشته اند، در ادامه از ترلان پروانه و سحر دولتشاهی گرفته تا نوید محمد زاده و پژمان بازغی و صابر ابر، تمام بازیگران بزرگ و روی بورس را دریک آلبوم دور هم جمع کرده ایم، همراه با پارس ناز بمانید.

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس هستی مهدوی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس نگار جواهریان

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس حامد بهداد

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس میلاد کی مرام

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس مهرداد صدیقیان

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس رضا یزدانی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس شهاب حسینی و همسرش

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس هستی مهدوی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس مهناز افشار

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس حمید جبلی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس اشکان خطیبی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس بهرنگ علوی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس نوید محمد زاده

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس سحر دولتشاهی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس هانیه توسلی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس شیلا خداداد و همسرش

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس ترلان پروانه

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس بهاره کیان افشار

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس لیندا کیانی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس پژمان بازغی و همسرش

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس صابر ابر

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس امیر جدیدی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس هستی مهدوی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس مریم معصومی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس آزاده صمدی

    فتوشات هایی زیبا از سلبریتی های ایرانی |عکس جدید بازیگران

    عکس فاطمه معتمد آریا

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : فتوشات,هایی,زیبا,از,سلبریتی,های,ایرانی,عکس,جدید,بازیگران, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 308 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:54

پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

  • پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با زبان نمادین رنگ ها در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 23 اسلاید. رنگ ها جا یگاه ویژه ای در زند گی انسان دارند . هر روز ما را احاطه می کنند وچنان با محیط اطراف ما عجین شده اندکه تنها زمانی پی به وجودشان می بریم که یکباره خود را نشان دهند. وقتی رنگ مورد علا قه مان را انتخاب می کنیم احساس خاصی را در ما به وجود می آورد.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

    تعداد اسلاید: 23 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     مقدمه

    زرد

    آبی

    قرمز

    سبز

    سیا ه و سفید

    فهرست منا بع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    رنگ ها جا یگاه ویژه ای در زند گی انسان دارند . هر روز ما را احاطه می کنند وچنان با محیط اطراف ما عجین شده اندکه تنها زمانی پی به   وجودشان می بریم که یکباره خود را نشان دهند. وقتی رنگ مورد علا قه مان را انتخاب می کنیم احساس خاصی را در ما به وجود می آورد.

     با کمک رنگ ها می توان هماهنگی بین جسم وروان را به دست آورد.

    گوناگونی رنگ ها به اندازه روزهایی است که از عمر زمین می گذرد . رنگ بیانگر وبازتاب احساسات ما ست. به همان اندازه هم سمبلی معتبر است و ارتباط محسوسی با زندگی ما دارد. رنگ چون طول موج دارد در حیطه علم نیز بررسی می شود با این حال مانند روان انسان غیر ملموس است.رنگ ها را می توان هم سمبل زندگی دانست وهم سمبل مرگ .”گوته “ احساس انسان را نسبت به رنگ در این جمله آورده است:

    “  به طور کلی رنگ ها  شادی آفرین هستند . “

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,زبان,نمادین,رنگ,ها, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 293 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:48

پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

  • پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماري سبزو اصول آن در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 27 اسلاید شامل مقدمه، اصول معماری سبز، اصل اول : حفاظت از انرژی، اصل دوم : کار با اقلیم، اصول سوم : کاهش استفاده از منابع جدید، اصل چهارم : احترام به کاربران، اصل پنجم : احترام به سایت، اصل ششم: کل گرایی.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

    تعداد اسلاید: 27 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

    مقدمه

    اصول معماری سبز

    اصل اول : حفاظت از انرژی

    اصل دوم : کار با اقلیم

    اصول سوم : کاهش استفاده از منابع جدید

    اصل چهارم : احترام به کاربران

    اصل پنجم : احترام به سایت

    اصل ششم: کل گرایی

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    در سال های اخیر بیانیه ها و مقالات متعددی در زمینه اصول معماری سبز توسط محققان مختلف در سراسر دنیا به رشته تحریر درآمده است. اغلب این بیانیه ها با اختلاف اندک موضوعاتی را در زمینه تشویق طراحان به حفاظت از انرژی ونیز در نظر گیری ویژگی های محلی مکان و کار با کاربران ساختمان و جوامع اطراف آن تثبیت نموده اند. معماران انگلیسی، برندا و روبرت ویل در کتاب خویش با عنوان «معماری سبز: طراحی برای آینده ای آگاه از انرژی» یکی از ساده ترین و صریح ترین چارچوب ها را برای معماری سبز مطرح نموده اند. آن ها این اصول را با استفاده از مثال های مختلف از طراحی ساختمان در اروپا انگلستان و امریکا نشان داده اند. ایشان بر فراگیری از معماری بومی تأکید زیادی داشتند، معماری که در تجربه نسل های متمادی ساکن یک منطقه و اقلیم ویژه در آن نهفته است .

     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,سبز,و,اصول,آن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 249 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:44

پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

  • پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با زبان نمادین رنگ ها در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 23 اسلاید. رنگ ها جا یگاه ویژه ای در زند گی انسان دارند . هر روز ما را احاطه می کنند وچنان با محیط اطراف ما عجین شده اندکه تنها زمانی پی به وجودشان می بریم که یکباره خود را نشان دهند. وقتی رنگ مورد علا قه مان را انتخاب می کنیم احساس خاصی را در ما به وجود می آورد.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با زبان نمادین رنگ ها

    تعداد اسلاید: 23 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     مقدمه

    زرد

    آبی

    قرمز

    سبز

    سیا ه و سفید

    فهرست منا بع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    رنگ ها جا یگاه ویژه ای در زند گی انسان دارند . هر روز ما را احاطه می کنند وچنان با محیط اطراف ما عجین شده اندکه تنها زمانی پی به   وجودشان می بریم که یکباره خود را نشان دهند. وقتی رنگ مورد علا قه مان را انتخاب می کنیم احساس خاصی را در ما به وجود می آورد.

     با کمک رنگ ها می توان هماهنگی بین جسم وروان را به دست آورد.

    گوناگونی رنگ ها به اندازه روزهایی است که از عمر زمین می گذرد . رنگ بیانگر وبازتاب احساسات ما ست. به همان اندازه هم سمبلی معتبر است و ارتباط محسوسی با زندگی ما دارد. رنگ چون طول موج دارد در حیطه علم نیز بررسی می شود با این حال مانند روان انسان غیر ملموس است.رنگ ها را می توان هم سمبل زندگی دانست وهم سمبل مرگ .”گوته “ احساس انسان را نسبت به رنگ در این جمله آورده است:

    “  به طور کلی رنگ ها  شادی آفرین هستند . “

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,زبان,نمادین,رنگ,ها, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:20

پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

  • پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماري سبزو اصول آن در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 27 اسلاید شامل مقدمه، اصول معماری سبز، اصل اول : حفاظت از انرژی، اصل دوم : کار با اقلیم، اصول سوم : کاهش استفاده از منابع جدید، اصل چهارم : احترام به کاربران، اصل پنجم : احترام به سایت، اصل ششم: کل گرایی.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

    تعداد اسلاید: 27 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

    مقدمه

    اصول معماری سبز

    اصل اول : حفاظت از انرژی

    اصل دوم : کار با اقلیم

    اصول سوم : کاهش استفاده از منابع جدید

    اصل چهارم : احترام به کاربران

    اصل پنجم : احترام به سایت

    اصل ششم: کل گرایی

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    در سال های اخیر بیانیه ها و مقالات متعددی در زمینه اصول معماری سبز توسط محققان مختلف در سراسر دنیا به رشته تحریر درآمده است. اغلب این بیانیه ها با اختلاف اندک موضوعاتی را در زمینه تشویق طراحان به حفاظت از انرژی ونیز در نظر گیری ویژگی های محلی مکان و کار با کاربران ساختمان و جوامع اطراف آن تثبیت نموده اند. معماران انگلیسی، برندا و روبرت ویل در کتاب خویش با عنوان «معماری سبز: طراحی برای آینده ای آگاه از انرژی» یکی از ساده ترین و صریح ترین چارچوب ها را برای معماری سبز مطرح نموده اند. آن ها این اصول را با استفاده از مثال های مختلف از طراحی ساختمان در اروپا انگلستان و امریکا نشان داده اند. ایشان بر فراگیری از معماری بومی تأکید زیادی داشتند، معماری که در تجربه نسل های متمادی ساکن یک منطقه و اقلیم ویژه در آن نهفته است .

     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,سبز,و,اصول,آن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:11

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 228 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:03

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 232 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 16:52

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 268 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:29

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 299 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:26

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:55

لینک دوستان

خبرنامه